07:30

På tisdag (29/4) har mamma bokat tid hos doktorn. 07:30 (helvete också, jag som är ledig hela den veckan) ska jag sitta där och berätta allt om mitt magont och hur jag mår inför doktorn och mamma. Nån gång är hon väl tvungen att få reda på att jag inte mår bra.
Dock ogillar jag vår husläkare av ett antal anledningar, men jag får inte vara kräsen nu. När hjälp finns att få tar man den, och nu ska magontet fan bort. Varje morgon i tre års tid har jag vaknat upp  på morgonen och haft ont i magen. Frukost gör mig illamående, men det går över efter nån timme. Vissa dagar smärtar det inte bara på morgonen utan även under dagen och illamåendet håller i sig hela dagen. Men nu ska det bort. Jag hoppas bara att det inte blir alltför jobbigt och känslosamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0