I wanna be a Kennedy

Jävlar vad jag uppdaterar, men så går det när man är hemma från skolan. Tänkte bara lägga in några bilder från konserten i lördags.


Kill Hannah 01
Kill Hannah

Kill Hannah 02
Kill Hannah

Aiden 01
Aiden

Aiden 02
Aiden


Både Kill Hannah och Aiden var überbra, men tyvärr har jag nog jordens minsta energiförråd vilket innebar att jag egentligen var ganska slut redan innan Kill Hannah hade börjat spela, för att inte nämna hur utmattad jag var när Aiden spelat sista låten och vi åkte hem.
Jag tror inte att min brist på energi (iaf inte endast) beror på för lite träning och en dålig kost. Jag tränar visserligen aldrig men jag äter ända ganska bra och jag har haft dåligt med energi länge, redan för 4 år sen då jag fortfarande spelade fotboll runt 2 ggr/vecka. Sucks to be me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh Aiden! Jag ville verkligen se dem då de var i sthlm.. Avundsjuk kan jag lova

2008-04-22 @ 19:57:46
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se
Postat av: Milena

Lovely bilder på kill hannah! De är underbara <3

2008-06-29 @ 00:57:39
URL: http://paansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0