Jag hatar tandläkare

Jag var hos tandis idag, och oj vad jag avskyr det. Jag var där för inte så längesedan och lagade ett hål (mitt första någonsin) och jag låg där och spände mig medans de borrade och slipade och allt vad de gjorde. Jag fick anstränga mig hårt för att inte rusa upp och skrika "get out of my fucking mouth bitch!" haha.
I alla fall så var jag där igen idag eftersom jag misstänkte att lagningen gått upp eller nåt, för det gjorde ont när jag tuggade maten på den sidan av munnen där lagningen är och det ilade och shit. Så när jag kommer dit berättar jag varför jag är där och de säger att de ska titta och se ifall något är fel. De bestämmer sig för att slipa ner lagningen lite för att "minska belastningen" på den tanden eller nåt. Ja, så där ligger jag återigen medans de kör den där jävla slipmaskinen i munnen på mig och jag knyter händerna hårt för att inte slå till min tandläkare.
När de är klara så får jag sätta mig upp och min tandläkare påpekar för mig att "nu får du vila tanden och inte tugga maten på den sidan, du får tugga den på andra sidan istället". Ja jo, tack så jävla mycket, det är det jag gjort den senaste månaden för det gör för ont att tugga någon annanstans. Thanks for nothing, jag har slösat bort tid då jag kunnat vara i skolan och pluggat kemi och matte för att försöka se till att få mer än G på matteprovet imorrn på att lyssna på någon som berättar för mig att jag ska göra något jag redan gör. Det återstår att se nu bara ifall det har slutat göra ont.

Kommentarer
Postat av: M a r i a

tänkte bara kila förbi och tacka för dina underbara, värlformulerade kommentarer :) ruskigt snygg bild också! alltså den under inlägget "Cast no shadow"

2008-04-25 @ 21:18:45
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0