Måndag

Jag har sovit nio timmar inatt. Jag är lagom pigg och är glad. Igår fick jag pengar och pengar = lycka. Ska ner på stan idag eftersom jag är ledig den här veckan, och köpa lite grejer :) Imorrn ska jag spela laserforce, lasergame, laserdome eller whatever det heter, på onsdag ska jag och några kompisar titta på majbrasor, på torsdag ska jag träffa en kompis inne i stan och på fredag ska jag eventuellt sova över hos en annan kompis.
För en gångs skull blir jag inte utmattad bara av tanken på att jag har veckan fullbokad, utan jag ser istället fram emot allt. Jag vet inte om det är vädret och ljuset eller om det bara går uppåt i allmänhet. Skönt är det iaf.

Kommentarer
Postat av: pam

Jo. :o men man kan äta annat nyttigt salt, som du säger, saker det redan finns salt i. Man ska inte salta extra.

2008-04-28 @ 12:07:28
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0