Onsdag

Två liter vatten säger de att man ska dricka om dagen. Jag är uppe i +/- en liter men jag ska öka det successivt tills jag kommer upp till två. Det känns som om allt vatten bara rinner rakt igenom, men det ska ju ta med sig en massa skit på vägen ut och i längden ger det bättre och renare hy har en kompis sagt. Så ja, två liter om dagen ska det vara!

Nu ska jag gå och duscha, och sedan ska jag fortsätta plugga matte för vi har prov imorrn. Med tanke på alla G:n och IG:n jag dragit på mig i matte måste jag nog få minst VG på detta provet för att få VG i slutbetyg i matte A. Ett MVG hade jag tänkt mig egentligen men det har gått åt skogen. Dessutom har har vi kemiprov på fredag som jag också måste plugga till, + en hemlaboration och två labbrapporter. Tomorrow's gonna suck big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0