Bio & Skavsår

Kom alldeles nyss hem från bion, det blev Barnhemmet idag. Ruskigt bra skräckfilm, recension eller liknande kommer väl imorrn, då jag har mer tid till att skriva.
På väg hem från bion insåg jag att mina nya skor (födelsedagspresent som jag använde för första gången idag) hade börjat skava sönder mina fötter, och vägen hem var plågsam och haltande. Men det går väl över, man ska ju ha lite ont när man går in skor, även om detta nog är första gången på flera år som ett par nya skor gjort så ont. Oh well.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



tryck på länken,bli medlem och samla lätt ihop poäng-superlätt och gratis. presenkort ifrån kicks blir dina! lätt,gratis och hur bra som helst!

2008-08-09 @ 16:37:28
Postat av: somjag

jag hoppas att det finns en mening med varför man finns att allt inte är meningslöst, men det är så svårt att se någon mening med livet när man känner sig nere.

2008-08-09 @ 17:27:07
URL: http://somjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0