I'm not dead yet

Jag har inte dött :) Jag har varit tre veckor nere i Algarve i Portugal, utan möjlighet att kunna uppdatera bloggen. Underbart har det varit, tre veckors sol och värme, något som det varit brist på i Sverge verkar det som.

Befinner mig på Österlen i Skåne nu, det är den vackraste platsen på jorden vågar jag påstå, jag älskar att vara här. Jag känner mig hemma, och bara tanken av att få komma hit har en lugnande effekt på mig. Tyvärr blir jag bara här i en vecka, för hemma har jag saker att ta itu med, jobb att göra, viktiga telefonsamtal att ringa och folk att träffa, och sedan veckan därpå så jobbar jag sommarlovets tre sista veckor. Jag vet inte hur jag ska orka med nästa stressiga vecka, tre veckors jobb och sen skola på det, men det går väl. Det får det ju helt enkelt ta och göra.

Ikväll ska vi grilla, och det blir väl som det blivit de senaste åren, pappa står och försöker hålla glöden levande medans någon av oss står bredvid med ett paraply och skyddar honom och maten från regnet. Hoppas bara att det spricker upp till kvällen och att det blir en vacker solnedgång, så att jag kan knäppa lite fler bilder. Oh well.

Kommentarer
Postat av: Ema

Skåne is the shit! Haha du kan ju åka och hälsa på mig i Lund ;). /Emma (kommer du ihåg mig? tsrfc, Tildahs kompis..)

2008-07-22 @ 09:16:50
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: pam

Eller hur. Det suger verkligen. Dom försöker bara vara snälla dock. Men usch fy! :(

2008-07-22 @ 17:11:58
URL: http://pam.bloggagratis.se
Postat av: somjag

fast jag mår illa även om jag inte äter:S men brukar man inte märka om man har magkatarr typ ont i magen?

2008-07-28 @ 13:16:26
URL: http://somjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0