11:35

Var nära att dra iväg till skolan nu. Hann gå utanför dörren och låsa innan någonting i huvudet klickade till och jag tittade på klockan - tjugo över elva. Jag börjar ett. Sen när tar det mig en timme och fyrtio minuter att ta mig till skolan? Det var bara till att låsa upp och gå in igen. Jag känner mig lite småirriterad eftersom jag hade kunnat sova en timme längre men det gör inte så mycket. Avslutning på torsdag, efter det kan jag sova hur mycket jag vill.

Jag vill köpa nätstrumpbyxor. Var nära på att köpa ett par på H&M igår men näten var lite för små för min smak. De ska vara hyfsat stora, så kan jag ha dem till mina svarta, korta shorts och en tisha och se ut som en rysk crackhora när jag vandrar gatorna ner i Portugal i sommar. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0