Donnie Darko

 
Jag ska lägga mig ner framför tv:n och  kolla på Donnie Darko, en av mina top  5 favoritfilmer. Den är underbart konstig och omöjlig att förklara, så vill man veta vad det är som alla tycker är så underbart (för jag har hittils inte träffat en enda människa som inte tycker om den filmen) så får man se den själv. Har du sett den men förstår fortfarande inte riktigt vad det är som händer så är det lika bra att ge upp, för du lär aldrig hitta någon som kan förklara filmen för dig på ett sätt så att du förstår.
Sucks to be you.



Jake Gyllenhaal
, Maggie Gyllenhaal, Drew Barrymore, Patrick Swayze och Noah Wyle är alla med i filmen som är så underbart omöjlig att förklara varför den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0