Five battles to fight. Four to win, one to lose...

Mina grannars stackars hund skällde förtvivlat hela morgonen, ensam hemma var hon och hennes skrik var hjärtskärande och väckte mig vid sju-tiden på morgonen. Jag lyckades somna om och vaknade runt halv elva och då skällde hon fortfarande. Jag tyckte så synd om henne, men nu verkar våra grannar ha kommit hem iaf.

Har varit förbi en runda på biblioteket och kom hem med två tegelstenar på ~600 sidor var, The Harsch Cry of the Heron och Heaven's Net is Wide, båda från serien om klanen Otori, så nu har jag lite att läsa i Portugal om några veckor.

För övrigt dricker jag vatten som aldrig förr, 25 dl fick jag i mig i fredags, än så länge idag bara 6 dl, inne på mitt tredje 3-dl glas. Vatten är äckligt, men har man i lite saft så går det ^_____^

Kommentarer
Postat av: Axel

Ska du till Portugal?! JAG SKA MED I RESVÄSKAN.

2008-06-18 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0