Angående inlägget ovan

Det var inte batteriet som blev problemet utan nätverksanslutningen, men härdad som jag är visste jag att något sådant förmodligen skulle hända eftersom jag är på ett sånt satans humör och Gud bara älskar att jävlas med mig, så jag använde mig utav mina bästa vänner; ctrl + a och ctrl + c och sedan ctrl + v rätt ner i Word. WHOOP man har väl skills. Sedan ctrl + v IGEN in i ett nytt inlägg som sedan kunde publiceras utan några missöden.

Det gäller att alltid ligga ett steg före vilket jag gjorde även denna gång, MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (sinnessjukt hysteriskt madman-laughter som lockats fram av att precis allt alltid vill gå min väg, my sweet sixteen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0