Helvetet

Har varit ute i solen hela dagen + hela dagen igår och har inte bränt mig ett dugg, HALLELUJAH jag älskar min nya solkräm.
På minussidan har jag läxa i samhällskunskap att göra innan tisdag och en liten text att skriva på spanska om Kubas kulturliv, det ska sedan redovisas muntligt inför halva klassen. Skitroligt, och skitbra för mitt magont som jag är övertygad om har psykologiska orsaker. På tal om det så tog jag ju blodprov hos doktorn för några veckor sen för att kolla att det inte hade nån fysisk orsak, och värdena var skitkonstiga men bevisade iaf att fysiskt så borde jag må toppen. Vilket jag väl gör, om man bortser från min saknad av energi och magont.
Oh well, back to business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0