I fail life

Vårt internet har pajat totalt så enda sättet jag kan komma ut på internet på är att använda den bärbara och gå in på grannarnas nätverk. Vi har ingen aning om när vi får tillbaka internet på den stationära, de sa onsdag nästa vecka men jag vet inte, de är inte så skillade på comhem. Jag har iaf inte beroende av att komma ut på internet, jävligt tur för dem att jag inte har något viktigt arbete att skicka in.

Imorrn är det bokpresentation, på fredag är jag ledig och sen på kvällen ska jag till kusin på fest eftersom hon tar studenten, tisdag nästa vecka är det SH-prov och på torsdagen slutar jag. Spanskan idag gick helt okej, vi fick glass.

Jag är trött. Lite småsur. Orkar inte förbereda mig mer inför bokpresentationen imorrn. Jag går och lägger mig. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-01 @ 20:15:14
Postat av: Axel

Buhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuu! Vi slutar inte förräns 13e! :'(



Vi fick glass av skoltröjegubben i torsdags. Jag kanske får sovmorgon till 11.00 sista tisdagen dock. De som blir klara i slöjden behöver inte gå dit mer (vi har slöjd 8.10-9.20 på tisdagar och 8.10-9.10 på fredagar, men vi har inga mer skolfredagar)... KJag har håltimma för de andra har gympa 9.40-10.40, så jag går i skolan 11-14.10! XD

2008-06-01 @ 20:17:49
Postat av: Axel

Buhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuu! Vi slutar inte förräns 13e! :'(



Vi fick glass av skoltröjegubben i torsdags. Jag kanske får sovmorgon till 11.00 sista tisdagen dock. De som blir klara i slöjden behöver inte gå dit mer (vi har slöjd 8.10-9.20 på tisdagar och 8.10-9.10 på fredagar, men vi har inga mer skolfredagar)... KJag har håltimma för de andra har gympa 9.40-10.40, så jag går i skolan 11-14.10! XD

2008-06-01 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0