Dig out your soul

Läste intervjun med Noel Gallagher i DN imorse, och där kunde man läsa att Oasis ska komma till Sverige någon gång i vår och spela. Underbart! Än så länge verkar inget vara spikat då det varken finns någon information om detta på vare sig ticnet eller några av alla hemsidor som Oasis finns på, men det är väl bara en tidsfråga innan det kommer upp. En Europa-turné är det i alla fall säkert att det blir, två datum i Tyskland och Frankrike är bestämda, och med tanke på att båda konserterna + varenda spelning de ska spela i Storbrittanien är slutsålda så gäller det att vara ute i god tid för att lyckas få tag i biljetter. Jag måste bara hitta någon att gå med.


Engelsmän 40+ is the shit.

Kommentarer
Postat av: T

du skulle kunna gå med mig ;) näe, seriöt.. jag gillar dom inte så mycket

min mamma gör dock

2008-09-17 @ 20:10:11
Postat av: J

Definitionen av diplomati är: Att be någon dra åt H-E på ett sådant sätt att den tilltalade ser fram emot resan.

2012-10-27 @ 15:27:56
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Mamma

Sv: Tack, du med :D bloggbesokare.se"

2012-10-27 @ 23:27:07
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Karin

Verkar nästan som om du tar illa vid dig när du får höra något som säkert bara är väl menat..

Postat av: Pialotta

"Vilka appar du har som förvandlar dina foton till så tjusiga konstverk, riktigt effektfullt blev det, kanon !

2012-11-11 @ 22:55:36
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0