On the brink of despair

"Men herregud gumman, vad trött du ser ut!"
"Vad smal du har blivit, A."

Byxorna sitter löst, motivationen och orken ligger på noll och på kvällen somnar jag av utmattning så fort jag lägger huvudet på kudden. Jag börjar bli rädd. Vad är det för fel på mig?

På BUP börjar misstankar om depression, social fobi, bipolärt syndrom, paniksyndrom och agorafobi att ta form. Jag har fått hem blanketter som jag ska fylla i, och en helundersökning ska bokas in hos en av deras läkare för att försäkra att det inte har fysiska orsaker att jag mår som jag mår. Om allt ser bra ut, och läkaren bedömer att jag behöver det, ska jag eventuellt få medicin mot det. Antidepressiva. Lyckopiller. Jag ser fram emot det.


Antidepressants
Controlling tools of your system
Making life more tolerable


Kommentarer
Postat av: Maya

OT en dåre vid namn Marcus Priftis står just nu på SVT och förtalar SD och alla SD-väljare. Riktigt vidrigt vad han plockar in i ordet rasism. Det är enkelt att slå upp ordets betydelse men såna här verklighetsfrämmande människor hittar på egna tolkn... bloggbesokare.se

2012-10-27 @ 23:27:07
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Essendon

Jag måste nog säga att jag känner igen mig på dem flesta punkterna. Har dock en till punkt att lägga till, och det är att jag handlar hem basvarorna som krävs JUST UTIFALL jag skulle få för mig att baka typ nu på måmangen, så vill jag kunna göra det. Jag har samma "problem" som dig när de gäller philadelphiaosten, fast min last är äkta smör. Har hur många såna guldpaket i kylen som helst. bloggbesokare.se

Postat av: Maria

Kram vännen.... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0