www.fullbleed.org

533641-1

Åååh ge mig dessa tishor!!!11 16 dollar styck bara + frakt och ev. tull (som jag inte tror att jag betalade förra gången jag beställde en t-shirt från fullbleed), det blir jättebilligt med tanke på hur lågt värde USD har just nu. Det gick på kanske 250 spänn förra gången och nu har dollarn sjunkit ännu mera så runt 200 spänn kanske? Åh. Det enda som är någorlunda dåligt med tishorna från fullbleed är att de inte är figursydda, men priset och att de är så snygga väger lätt upp det.
Dessutom får man tröjorna jättesnabbt, fraktsättet jag valde skulle ta ca 2 veckor, men jag fick tröjan efter 5 dagar eller vad det var. Åh, ge mig dem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0