Max Factor Masterpiece

Jag köpte ju Max Factor Masterpiece Mascara häromdagen, och testade den idag. Nöjd är jag, 150 spänn för en riktigt bra mascara, en av de bästa jag testat. Diorshow som jag använt det senaste halvåret har jag varit jättenöjd med men jag tänkte testa en som inte kostar äckligt mycket, och då blev det denna.
Borsten är en sån där rolig gummiborste, gul med små taggar på (vilket inte bilden visar ehe), och den separerar fransarna bra. Sen fastnar det inte för mycket färg på borsten, vilket leder till att det inte blir klumpar när man målar. Det var det (och priset) som jag tyckte var dåligt med Diorshow, för mycket färg.

En bra mascara, definitivt prisvärd. Fast jag var dum och köpte inte den vattenfasta, så antingen får jag använda en annan mascara på stranden, eller ingen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0