Urban Outfitters

Jag är nyfrälst. Bästa affären i Sverige - Urban Outfitters. Jag älskar den. Älskar den.

De har verkligen allt möjligt, från kläder och skor till söta läppglans med glass- eller cupcakesmak, saker till hemmet, smycken och onödiga småsaker som väcker starka vill ha-begär. Tre gånger på två dagar har jag varit där, och min lista över saker som jag vill vill vill ha från min nya favoritaffär sträcker sig från underbara blommiga kjolar, graphic prints-tishor och en söt klänning till badbomber i form av cupcakes (trots att jag inte har något badkar), en mugg med trycket "Queen of Fucking Everything" och en bok med illustrationer av olika bunny-suicides ^^,  It's luffly <3

Kommentarer
Postat av: t

du kan köpa läppglans med cupcakesmak åt mig :3



nej men seriöst, någon gång ska jag försöka tvinga dig att skicka typ det och kanske ngt mer ngn annanstans ifrån, om inte vi åker till sthlm inom den närmaste framtiden </3 har typ inte varit i sthlm på flera år! okej, förra sommaren senast, kanske. men jag vet inte. :S iaf jag svamlar så hejd¨å.

2008-06-26 @ 02:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0