Baby one more time


Break The Ice - Britney Spears


Många blir förvånade när jag ibland nämner Britney Spears bland mina musikfavoriter, men vem tycker inte om minst en låt av den bruden? Hennes första låtar är så underbart 90-tal och man blir helt nostalgisk när man hör dem, men de senare är faktiskt riktigt bra. På riktigt.
Det hade man aldrig kunnat tro om mig, men jag är full av överaskningar ;)

Låten ovan tycker jag om främst för att musikvideon är så himla cool, jag älskar serier,  och tecknat á la Marvel. Love it <3


Annars är Sebastion Telliers Divine alldeles underbar, låten är übermysig och han ser så jäkla cool ut, med sitt långa hår, skägg och mörka solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0