Det känns som om mina ögonlock kommer falla ihop och stängas för alltid

Jag är så förbannat trött. Ont i magen har jag också, som vanligt med andra ord. Jag ska gå och lägga mig en stund nu, trots att jag egentligen borde skriva på ännu en spanskaredovisning (VAFAN?!), plugga inför matteprovet på torsdag som garanterat kommer bli ett IG och plugga samhällskunskap.
Det blir bara VG i datorkunskap men det duger. Det ser i alla fall ut att bli MVG i engelska A, jag hade gjort en liten happydance nu om jag orkat. Matte A och B blir nog bara G which SUCKS, och samma sak med kemi och fysik. Varför i helvete går jag NV?

Kommentarer
Postat av: Axel

Det har jag funderat på sen du valde NV.

2008-05-21 @ 19:13:17
URL: http://awn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0