Sommarvärme

Dagen har varit väldigt mysig, kom till skolan vid nio för bokdiskussionen som gick väldigt bra och hade sedan hål i tre timmar. Klockan ett skulle vi haft samhällskunskap men det visade sig att det bara var några som hade restuppgifter som skulle göra det, så jag och några till drog ner till Sickla Udde och låg och myste (mös?) i sommarvärmen. Jag önskar att fler dagar var som idag, det blir ju lätt sånna här dagar mot slutet av terminen.

Imorrn är jag ledig, på kvällen ska jag hem till kusin på studentskiva och om exakt en vecka slutar jag. Härligt <3



En bild jag tog när vi satt vid vattnet.



Älska Mer eller hur det nu är. Godast att dricka när det är varmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0