I just spent 8000 kr in a heartbeat

Efter att ha letat som en galning på internet, blivit lurad på tradera och allvarligt funderat på att köpa stöldgods så har jag äntligen en Nikon D80 att kalla min. Kameradoktorn hade ett paketerbjudande på 7990 kr där de förutom kamerahuset även kastade med två objektiv (Nikkor 18-55 mm och 55-200 mm), ett minneskort på 2 GB, kameraväska och en tvåtimmarskurs hos Nikon där de går igenom kamerans funktioner grundligt. Dessutom har jag ett års garanti, rengöring av kameran där de även kollar att allt är som det ska som jag kan utnyttja en gång om året i tre års tid, och möjligheten att när jag vill kunna droppa in i butiken och fråga vad jag vill om foto och kameror, tips och trix, specialerbjudanden osv. Allt som allt har jag väl sparat in sisådär 5000 riksdaler. Och det är ju alltid fint.

Kommentarer
Postat av: T

bra, skicka den till mig nu. :)

2008-09-29 @ 17:47:32
Postat av: Emma

Skönt att de gick bra iaf och att ni kan börja på en behandling. Hoppas de hjälper med sjukgymnastik. Kramar... bloggbesokare.se

2012-10-27 @ 23:27:07
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: wiper

såå grymma.

Postat av: Stina

Ja det skulle ju vara en underbar och ovanlig känsla att gå på torr backe = Hoppas du får sova i natt då....... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-11 @ 22:55:34
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Har ingen tid att leta runt, jobbar det mesta nu innan jul vill gärna veta butiker som erbjuder billiga vinter skor.

2012-11-26 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0