Interlude

Ja, jo, jag har skapat en ny blogg igen, så nu finns jag inte längre på madmushroom och inte heller på advertisingspace. Dock tyckte jag om det senare namnet så mycket (en av mina favoritlåtar) så jag ville ha det här också utan att radera den förra. Så ja, lösningen blev ett extra 'a' eftersom det inte är tillåtet att ha bindestreck i namnet.

Så varför bytte jag blogg då? Först bytte jag ju från advertisingspace till madmushroom, dels därför att jag tyckte att bloggagratis.se hade snyggare design, mer stilren typ, men mest för att folk ville att jag skulle skaffa en blogg och då kunde jag inte ha den gamla bloggen där det fanns en del... "Privata" inlägg ehehehe lame I know. Privata låter förresten fel, det låter som om jag skrev ner stadshemligheter eller superintima saker där eller nåt, men det var mest småtöntiga skitsaker som jag tycker är lite generande, haha.
Nu bytte jag då i alla fall från madmushroom till aadvertisingspace, eftersom bloggagratis har för opersonlig design. På blogg.se kan man designa bloggen lite som man vill, och det känner jag mig sugen på att göra.

Så ja, det ska jag göra ikväll eller eventuellt imorrn eller på söndag. Fixa designen på den här bloggen, dels ska jag fixa banner och bakgrund men jag kanske även trixa lite med resten av layouten. Får se vad jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Axel

Hehe. ADVERTISINGSPACE är kvar! Ta bort lösenordet... Snäääääääälla?

2008-04-22 @ 17:25:24
Postat av: Anonym

Ge oss lösen till advertisingspace!

2008-07-30 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0