I'll stop stabbing when you stop screaming

När jag sitter och rensar ogräs på mitt sommarjobb händer det ibland att det dyker upp små grodor, pyttesmå söta grodor. Jag kan inte låta bli att varje gång det dyker upp nån ta upp den, hålla den i handen, titta på den. När de försöker hoppa iväg tar jag tag i den, och håller fast den, för jag är inte klar med den. Jag kan sitta där en bra stund, titta på grodan, peta lite på den, innan jag, alltid, sätter ner den på gravstenen jag sitter framför. Sen petar jag lite mer på den, och jag får den att hoppa. Trots att de inte dör eller ens blir skadade av fallet känns det som att jag driver dem till den yttersta kanten, då det enda alternativ som finns är att hoppa, ut för stupet, ner mot en säker död. Jag driver dem till självmord. Jag är sjutton år.

Psykopater visar ofta redan som barn psykopatiska beteenden, de plågar smådjur och barn som är mindre än de själva. Jag är kanske lite äldre än normalt, men det är väl aldrig för sent för att bli psykopat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0