Where is your boy tonight? I hope he is a gentleman.

Hemma igen efter att ha spenderat natten tillsammans med två kompisar ute i förorten, eller "på landet" som jag brukar uttrycka det. Zombiefilmer, kladdkaka, marshmallows, OS och noll timmars sömn ledde till att jag vid 10-tiden åkte hem och var allmänt otrevlig mot min familj (vilket ledde till att min mamma nu tror att jag dricker och håller på med droger, varav inget är sant), det är så jag blir när jag mår dåligt, jag skäller på mina närmaste. Det är en dålig vana, men dåliga vanor är svåra att göra sig av med.

Senaste:
- gången jag vaknade efter en hel natts sömn: 30 timmar sen
- dusch: 30 minuter sen
- tandborstning: 29 timmar sen (snart 0 minuter sen)
- frosseri: 16 timmar sen (jag är inte gjord för att frossa, mår dåligt inte bara fysiskt utan även psykiskt av  det. Fy.)
- byte utav linser: 30 timmar sen (och de ska stta i ytterligare 6 timmar. Minst.)

Jag känner mig inte som världens fräschaste människa, nej. Ikväll kommer jag att slockna som ett ljus, det är ett som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0