Breakfast at Tiffany's


Vaniljyoghurt med jordgubbssmak, müsli och färska hallon.
Perfekt frukost om man, som jag, tycker att frukost är dagens värsta måltid,
och har svårt att få ner något alls.


Dagen bjuder på sol och nästan outhärdlig värme verkar det som. Jag ska in till stan vid tre och träffa en kompis, vi ska fixa minneskort till mitt PSP (ja jag fick ett i födelsedagspresent, ja jag är världens lyckligaste) och gå på bio. Narnia: Prince Caspian blir det, som jag längtat så mycket efter att få se.

Kommentarer
Postat av: Axel

Vaniljyoughurt med jordgubbsmak? :-/



Jag ÄLSKAR frukost.



Jag åt "färska" (Albin plockade dem typ i måndags eller tisdags, men de har stått i kylen XD) hallon och soyghurt (youghurt gjord på soja) inatt. XD

2008-07-30 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0