Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs!

Åh, har precis beställt en dubbel-dvd med filmerna 28 Days Later och 28 Weeks Later för 159 spänn på CDON.com. Här har jag gått omkring och varit sugen på att köpa filmerna i några veckor, och så dyker detta erbjudande upp! Frakten slipper jag också tack vare CSN-kortet, så priset är helt sjukt bra.
28 Days/Weeks Later är lätt de bästa zombie-filmerna jag sett, annars finns det ju också Dawn of the Dead men de filmerna jag beställt slår snäppet högre.

Jag vet inte, jag är löjligt intresserad av zombies och zombiefilmer, och min absolut värsta mardröm är att vakna upp en dag och upptäcka att jag är ensam överlevande i en värld där alla förvandlats till zombies. Om en vän eller familjemedlem till mig skulle bli en zombie skulle jag inte tveka en sekund med att skjuta skallen av honom eller henne. Det kan jag såklart inte veta helt säkert, men det är iaf så det känns. Zombies är det värsta jag vet.

Kommentarer
Postat av: somjag

näe jag tror inte heller det, jag har inte ont i magen så ofta. Tråkigt att du inte får ngn medicin mot magkatarr :(

2008-07-28 @ 18:29:57
URL: http://somjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0