Fredag den trettonde

Idag är det fredag den trettonde, oooh spooky! Hah nej, jag är inte vidskeplig och tur är väl det. Jag är redan rädd för det mesta här i världen och skulle jag vara vidskeplig också skulle jag väl inte våga gå utanför dörren alls.

Det regnar ute men det gör inte mig nåt, hade ändå tänkt vara hemma idag. Äter en jättegod bulle just nu, och funderar på att se nån film, vilken vet jag inte. Har även börjat spela Kingdom Hearts igen, världens underbarast tv-spel måste jag säga. Jag är helt besatt av det, haha. Medans jag satt och spelade kom pappa in och gav mig en fotbollströja, med Källström skrivet på baksidan! Helt utan anledning, jätteglad blev jag för det är nästan omöjligt att hitta Källström-tröjor. Den ska jag ha imorrn när jag och en kompis ska se Sverige - Spanien i Kungsträdgården. Källström ska visserligen inte spela, och dessutom ska det regna men jag överlever :)


Det här kändes fullständigt onödigt men w/e. Nu ska jag fortsätta äta min bulle, lyssna på regnet och välja ut en film att se.

Kommentarer
Postat av: Axel

Hahaha, det ÖSREGNADE typ 15 minuter när vi var på Skara Sommarland på skolavslutningsfest igår. Jobbigt! Jag kom hem klockan 02.

2008-06-14 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0