Lördag

Åt nyss upp min frukost, och ska nu sätta igång med att städa mitt rum. Det är varmt ute, blir säkert upp emot 30 grader idag så resten av familjen åkte ner till Långholmen för att bada. Jag var inte på badhumör så jag bestämde mig för att stanna hemma och försöka få någon ordning på mitt rum :)
Fick även pengar av pappa som han fått efter sin pappa, min farfar, som dog för några månader sen så nu känner jag mig rik och glad ^____^ Låter kanske okänsligt av mig men han (min farfar) lämnade min pappa och hans mamma (min farmor) när pappa var jätteliten, och han har aldrig på något sätt försökt visa att han bryr sig om min pappa eller sina barnbarn. Jag har heller aldrig träffat honom, så i ärlighetens namn bryr jag mig inte ett piss om honom.


Frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0