Dag 1

Dag 1 med fluoxetin. Den första tabletten tog jag igår kväll, och imorse nummer två så nu är det ute i kroppen och bör börja verka. Även om jag psykiskt inte lär känna någon skillnad förrän om två veckor så har ju fluoxetin bieffekter. Hon som skrev ut det till mig sa att det knappt hade några bieffekter alls, eventuellt huvudvärk och lite illamående, men på bipacksedeln finns det en lång lista på möjliga bieffekter, och jag får väl se om jag drabbas av några.
På tunnelbanan kände jag mig galet förvirrad och tankspridd, och nästan avskild från min egna kropp, men det kan ha berott på annat. Dock har jag hela dagen haft svårt att andas ordentligt, varje gång jag drar ett djupt andetag hugger det till i hjärtat. Men jag tror inte att det är så farligt, jag andas försiktigt så går det bra.

Kommentarer
Postat av: awn

Hej! Nu har det snart gått två veckor - på fredag i alla fall. Hur känns det?

2008-09-30 @ 22:06:51
Postat av: Urban

Tycker att Alexh ska berätta vad som hände! /ANONYM! bloggbesokare.se

2012-10-27 @ 15:27:22
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Spanaren

Vackert kort där jag får se lite sol.

2012-10-27 @ 23:27:06
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Lisa Sandberg

Snyggt :) Men passar nog tyvärr inte i mitt hem. bloggbesokare.se

2012-11-09 @ 09:47:20
URL: http://www.bloggbesokare.se/
Postat av: Stina

Håller med. lagom är bäst! Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0