Fluoxetin

Fluoxetin. Så heter min nya bästa vän. Kanske mer känd som Prozac. Jag kommer må sämre till en början, men sen ska det bli bra. Efter två veckor säger de att man mår som värst, och det känns inte så tryggt med tanke på att jag den veckan ska ha muntlig redovisning inför klassen. Men i det långa loppet ska det ju gå bra. De här tabletterna ska hjälpa mig att orka ta tag i mig själv, hjälpa mig upp igen. Jag har glömt hur det känns att må bra på heltid, men nu kommer det kanske komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: awn

Låter bra att du har fått tabletter i alla fall. Hoppas att de fungerar som det ska! Lycka till!

2008-09-20 @ 20:42:19
Postat av: lillis

Varning, baka inte efter detta recept. Ett helt fruktansvärt resultat. 6 dl mjölk...... bloggbesokare.se

2012-10-27 @ 15:27:31
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Mirajosefin

ja men de va ganska fort ändå : bloggbesokare.se

2012-10-27 @ 23:27:06
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

"Åh, fina tips!

Postat av: Bosse i Grängesberg

Om ni vill ha en egen, vad ska det vara för ras?:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0