Sweet Jackie

Sugarplum Fairy spelar på Debaser, Slussen den 16 september, men såklart kan jag inte gå eftersom det är 18-årsgräns </3 De spelar typ bara i Borlänge och Tyskland, och när de väl kommer till Stockholm så spelar de alltid på klubbar som har 18-årsgräns, och jag har inte en chans att kunna smita in och låtsas att jag är 18 eftersom jag inte ser ut att vara en dag över 16 typ. Det suger.

Men det blir nog Kill Hannah senare i höst iaf, är väl inte ett jättestort fan direkt men när jag såg dem som support till Aiden på Nalen i våras så var de hur bra som helst (och Mat Divine stod en meter ifrån mig och tittade lite på mig och mina kompisar, men dum som jag är fattade jag inte att det var han och ignorerade honom. Idioti.). De är ödmjuka och duktiga och musiken är ju bra, så varför inte liksom.

Kommentarer
Postat av: Ema

sweet Jackie <33

2008-08-19 @ 21:09:23
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0