Don't worry 'bout a thing, cos every little thing is gonna be alright

Tre veckor i Portugal och en vecka på fina Österlen i Skåne, semester är skönt men ibland behöver man semester från semestern ;) Och borta bra men hemma bäst säger man ju.

Veckorna har i stort sett bestått av saltvatten, sol, Bob Marley, mjuk sand, skräniga engelsmän, Quentin Tarantino, en massa fotografering, Milka-choklad och Yatzy. Bara för att nämna några av sakerna som fyllt mina dagar.
Massor av bilder har det blivit, som jag ska rensa bland, sortera och redigera. Sen åker nog några upp i bloggen.

Nu ska jag nog ta tag i bilderna, eller kanske äta nåt. Vårt kylskåp står tomt och jag är inte hungrig men äter man inte blir det tjat, och det orkar jag verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Axel

Så du är hemma nu. Vi kanmpar en mil hemifrån (XD), men jag och mamma åker hem över nätterna. Tilda ska visst börja sova över i husvagnen, men hon glömmer packa varje gång eftersom hon är uppe halva natten och sover till 13.30 när vi tvingar upp henne. Haha

2008-07-30 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0