Onsdag

Det har blivit rätt många inlägg om film på senaste tiden, men det är det jag gör om dagarna just nu - ser på film. Moulin Rouge gick ju på tv igår så den såg jag, så himla fin film. Jag älskar den, det är nog den finaste, mest romantiska film som finns. Musiken är underbar också.

Uh, var och tog blodprov på Karolinska idag, bussen jag skulle ta var 10 minuter sen så jag kom försent, men det var lugnt. En jättetrevlig sköterska som pratade på dalmål tömde mig på blod, det var ganska najs.

Match ikväll också, Sverige - Ryssland. Om Sverige förlorar (och därmed åker ut ur EM) blir det inte roligt. De ska kunna ta Ryssland, det svåraste är väl att de är så oberäkneliga, man vet inte var man har dem. Men Sverige kan ta dem, det måste de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0