Mr Joey Lawrence

Jag tycker att Joey Lawrence tar så himla fina bilder. Mathias berättade om honom för mig, att han tog väldigt snygga bilder och även fotat bra band, bland annat Panic At The Disco och ett antal post-hardcore band, så jag var ju tvungen att kika lite på honom.
Det som jag tycker är allra bäst med honom är att han bara är 17-18 år, och redan en etablerad och respekterad fotograf. Det får mig att tänka att det kanske inte är helt hopplöst, saker kaske fixar sig.




En av mina favoriter.



En annan favorit. Åh, jag vill också vara så bra!



The master himself.

Annars är bilderna han har tagit på hemlösa personer helt underbara, det är min favoritsektion i hans portfolio, den som heter Homeless. Helt underbara bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0